Tuesday, March 23, 2010

Mermaid Doll Cake






Oder dr neber ku..Linda.. nak celebrate b'day opismate katenye....kate Linda nak barbie cake....tapi katenye aku dah biase buat barbie...nak 'test' lain skit...nak mermaid pulak..ala2 maya karin yg glamm..glamm...gitu….

Ntah mcm maner…aku tersalah tarikh…kek yg patut2nye linda nak collect esok…ku ingatkan luse…aduh…kek pon tak baka lagi…startla pikiran aku ting tong kat opis ari tu..riso betul..sempat ker…balik opis baru nak baka kek…nak tunggu sejuk dulu…mermaidnye pon takder idea lg nak buat camner…Linda ade bagi a few sample gambo…tp aku mmg tak sempat2 nak go tru gambo2 tu…issshhh…bz bebeno gayenye aku yek…heheh…gini ler gaye kalo dah buat part time…kalut sokmo..hehe

Mr. Chep baik ati..katenye…die balik awal skit..tolong bakakan kek ku…lega…sekurang2nye..biler ku balik umah kang..kek dah siap…hehe…

Ok…tarik napas panjang2….”u can doi it..just do it”…ceh..ceh..ade motto keramat tuuuu…..
Aku pon start…menguli fondan…utk buat badan mermaid….tibe2…tanper disedari…baby dtg & patahkan dadan mermaid yg tgh nak menering tu….aduisshhh….dugaan sungguh…udah ler lambat…..sabo…sabo….agaknye die pon pelik…ape ke mende alah yg melonjong dok paking tgh2 meja tu…

Mr Chep tolong repairkan….biler dah jadik…hati aku rase puas….aku tak mo buat keje ‘janji siap’…aku nak buat yg sehabis baik utk sumer customer2 ku….

Comment Linda :
b’day gal is soooo hppy. Everybody else soooo excited. The cake is marvelous! Thank you

TQ ye Linda & friends from Enkei…slalu support biz Zai…

3 comments:

  1. dengan ini, saya ingin mengumumkan, saya sungguh bangga dengan pencapaian kak zai hihi..

    ReplyDelete
  2. TQ FF...nnt kete kude awak gold ,,kite buat cun..cun...dboommmm!!..heheh

    ReplyDelete
  3. haiyoh!! nie tak saba nie. u can do it kak zai. u can do it!! just do it!! hihi tlg bagi semangat hihi..

    ReplyDelete