Wednesday, May 12, 2010

Selamat Hari Ibu buat mak ku..





Mggu lepas...dalam sebok2 buat kek utk mak2 org...terkenang gak kat mak ku kat kampong...dlm sebok2..dlm tak sempat2 tu...aku mesti balik kpg..buatkan kek utk mak ku jugak..nak jugak celebrate hari ibu ngan mak...

aku dah tau sgt..mak mmg tak suker mkn kek...nak2 pulak yg berkrim2 ni..takkan cecah ke lidah ler...die suker kek dulu2...kek sarang lebah...kek buah...tapi anak die ni tak pandai buat kek2 tu...heheh

so buat syarat..aku buatkan la jugak sebijik kek kecik..dengan deco bunge ros...nak tayang kat mak..konon2 aku terror buat bunge ros tu....selain tu aku buat kek kosong jer...sebijik butterkek..sebijik marble kek & sebijik carrot kek....kesimpulannye...kek2 ku tak laku...mak tak mkn...anak2 aku pon tak pandang...anak2 kakak aku jamah skit2...ate nak buat cam no...deme dah jemu mkn kek...sudahnye ku potong2...sedekah kat umah jiran mak...ok la tu...tak semene2 jiran pon dapat celebrate mothers day skali...wakakka...

Mak ku tak brape sihat..kepada follower2...customer2 MyPu3 yg dikasihi...diharap dapatlah kiranya sama-sama mendoakan agar mak ku cepat sihat..agar dapat die melakukan ibadah kepada Allah S.A.W dengan lebih baik...lebih sempurna....AMINN...

No comments:

Post a Comment