Monday, January 3, 2011

1st cake in 2011



Kek Emma dr Puchong membuka tirai kek 2011 ku...macam di rancang2 pulak...Emma ni lah customer cyber ku yg pertama2 sekali...mase tu aku bukak fotopages (fp)..kawan2 yg suggestkkan aku start biz on9 nih..nak harap jual ngan kawan2 takat mn sgt kan...?dgn ilmu IT aku ni yg ade la lebih skit dr seposen..aku pon godek2la camner nak signup fp nih...kejap2 udah luper password...almaklomler ilmu IT seposen kan...takut bebeno org dapat bukak & ceroboh FP die..so direka2 la password yg pelik2...spi sendri pon x leh nak ingat...hahaha....

biler dah terror skit2 pos gambo tu mulerla...aku try test tayang2 gambo on9...tetibe ade la plak yg rajin tinggalkan komen...makk aiii...jakun giler aku...seronok ya amat..terase cam...canggih bebeno dunie IT nih...kikiki

aku pon start la post gamba2 kek jualan aku..yg kawan2 opis kire "brani mati" oder...hahahha...deco pon kesian...pd aku la...tapi depa kater lawo la..tgn beseni la...apelagi makin semangat la aku...tq fren...luv u all...

di pendekkan cerite...sorang hambe Allah ni...si Emma ni la...yg begitu yakin dgn hasil tgn aku...die call aku kater nak order doll cake...masyaallah...kecut giler perut aku...rase cam nak mati2kan jer FP tu...ko punye pasal la FP..sampai nak gugur jantung aku...takutnye ade org nak oder...rase cam kalo tak jadi kek tu..kompom aku masok penjare...kakakak...jakun tahap gaban kan??haiyaaa....

kemuian si Emma ni la jugak..kater nak oder kek bola...aku cakap tak reti..Emma kater boleh...mesti boleh punye...pitam aku mikirkan....maner nak carik loyang semi bulat...camner nak buat rumput...camner nak dapatkan bc warne itam...sampai ke subuh aku study kat google..aku betul2 bekerja keras utk kek bola yg aku rase mmg aku yg cipta..design kek bola aku tu...hinggakan skang ramai no yg "amik idea" kalo sesaper yg penah terbace 1 entry aku yg panas satu mase aritu...yg mn sorang hamba Allah ni...dgn rase tak bersalahnye mengambil gamba kek kola aku yg cun tu...tampal di blog die & mempromosi....dgn banggenye mengeluarkan iklan promo..."..we are now ready to take 3D cake orders..."...tak bleh tahan...gambo kek bola aku tu....kenaper aku marah??..ni lah sebabnye...sampai ke subuh aku study camner nak hasilkan..senang2 org amik tanpe kebenaran...takperlah tu kesah lepas...aku dah masokkan dlm album kek 2010 aku...kekekek...

ni kesah 2008...camner Emma muncul & merubah kepercayaan aku & meyakinkan aku pd dunia biz on9...TQ sooo much Emma....

1 hb smalam...selepas 2 thn Emma sungguh setia mengoder kek2 aku..akhirnye aku bejumpe gak ngan Emma...mase deliver kek ni..yg Emma oder utk mak lawnye...alahai bepelok sakan ler kami...kecik renik jer rupenye Emma ni...kalo aku dokong pon lepeh...hahhaha....

TQ so much Emma...eh...biz kiter tu plan elok2...kasi jalan k....

cam xder keje jer aku ni yek...kek yg melambak tok esok hagham besentuh sebijik pon....sesekali merepek meraban cam ni release woo...

TQ all pd yg rajin bace spi abis....hhehehe..next time..free2 skit teman merepek lg yek...stay tune...

No comments:

Post a Comment