Monday, October 12, 2009

Cakes for Aziana's Wedding






















\


Lamanya tak dengar berita pasal Aziana..opismate lama ku....resigned dari sini sbb murah rezkinye..dapat bekerka di negra Timur Tengah....tup2 die call aku mggu lepas...(arranged by Che Zam...tq Che Zam sbb promotkan kek2 Zai..)...katanya dapat balik M'sia kejap jer...tu pon sbb nak kawen...dpt suami pak Arab dengonye..tahniah Aziana..



Kata Aziana, Che Zam baik punye promot kek2 aku kat die...biler tgk gamba2 kat blog ni terus bekenan katenye...aku banyak deal ngan ibu Aziana jer...sure Yan sibuk..balik sekejap jer pon...

Part yg nak ceritanye ni mmg best...mula2 mak yan kate nak kek 3 tingkat ala2 warna pink....deco cam yg aku penah buat...ok...sonang jer....later mak yan call kater nak tambah..boleh ker??...mmm ni sure nak tambah sebijik lagi utk buat hantaran ke pihak lelaki ni....ok la kot...tapi yg tekejutnye mak yan kate nak tambah 6 bijik..ala2 kek hantaran jugak...dan 30 bijik cupcake....huhhh? terdiam gak aku....mak Yan kater harap2 Zai boleh buat yer...deco camner2 pon ok..janji boleh buat jer....nak bg kat saper...aku tak braper sure....insyaallah kater aku.....

lepas jer aku kompomkan boleh tu sebenarnye dah start tak lena tido dah....org dah berharap..aku dah agree...kalo tak siap...mmg aku bg org frust....aku doa byk2...semoga dipermudahkan urusan kek2 ni...amin....

cam biase Mr.Chef tolong spi siap....kalo die ade mmg semangat aku ni lain mcm skit...hehe...

Alhamdulillah siap semuanya...dan tuan rumah semua berpuas hati katanya...alhamdulillah...

Selamat Pengantin baru Aziana...sesekala jgn lupa balik Malaysia ni tau.....

No comments:

Post a Comment