Wednesday, January 27, 2010

Iman Wafaa' Khaliesah - (2nd cake)






oder dari Umie jugak.....Umie oder kek jugak selain dr cc tadi...sbb katenye...i nak roses jugak....so nak bunga banyak2 pon tak per...nak ladybird....& bugs....meriah2 skit....

cerite sebalik tabirnye...demam ku ni tak kebah2 since Jumaat lepas....smalam Umie call ext aku...."..jgn lupa tau..kek i esok..."...dgn suare ala2 tak larat aku cakap...i demam la...camno nak buat kek ni....Umie ingat aku tipu & saja2 nak sakat die....last2 die jumpe aku melepek kat surau..(eh...dah 5.30 la bosss...heheh)...umie pon tekejut...eh..u demam betul2 ker....?...demam la...betul2..tak tipu....actually aku pon risau...takper...don worry...aku dah biase camni...buat jer slow...insyaallah siap..Mr.Chep kan ade....heheh


TQVM Umie.....

1 comment:

  1. Tqvm Zai. Cantik sungguh taman bunga ros ni. Rasa sayang pulak nak potong malam karang.

    ReplyDelete