Thursday, January 14, 2010

Kek Bola..."...We Are The Champion...."





Oder dari K.Zue...untuk anak sedarenye Aqif...muler2 K.Zue kate nak bola yg separuh...last2 nak tuko...nak yang bulat la katenye....aku kate..yg bulat ni payah ler sikit aku nak hangkut...seram..takut begolek la pulak...kalo dekat2 takper....ala..nak yg bulat la Zai..mate aku dah bekenan yg ini jugak...lagi pon ...aku kene lebih dr org lain...org lain separuh..aku kene up skit...bulat....heheh....ye ler...nak up sgt...takut2 tak up..jadik ..'down'...tegolek terus...haha....

ok la don worry...udah teman tanam 1 cerucuk dlm nye....tak golek2nye...tapi janji jgn speeding2 & emergency breake udah...sure masok gol...hahah...

TQ K.Zue..slalu oder kek2 Zai...siap promote2 lagi.& ramai yg dah oder hasil promot K.Zue nih....ni Zai kasik diskaun ...huhu...declare lagi.....heheh....

No comments:

Post a Comment