Saturday, April 24, 2010

CUGGINGTON Cake





Oder dari Dayah..customer cyberku...

Kate Dayah, die nakkan kek katun Cuggington...alamak..ni lagi satu katun yg mmg aku tak penah dengor...tapi Dayah ade attachedkan skali gambanye...Mr. Chep kate ok...die boleh lokehkan...skang ni tahap kepercayaan aku kat die bab2 melokeh ni dah meningkat skit...aku dah kompiden skit ngan die...kalo die kate boleh tu..terus aku kompomkan ngan customer kate ok....kalo die cam so..soo..jer....aku soh die praktis dulu...heheeh...idok la kejam kannn?

Kali pertama aku kene buat delivery kat customer sbb Mr. Chep ade urusan pagi tu...tapi tak dapat jumpa dayah sbb hubbynya kate die tgh sibok di dapo...pahamm...kalo dah jadi tuan umah yg organised kan party ni mmg bz....

Daya sms ku..."..kak ..kek dah habis licin...lazat sungguh kek tu...lukisannya pon cantikkk...tq kak..nnt nak oder lagi..."..

TQVM Dayah...insyaallah nnt kite deal lagi ye...:)

No comments:

Post a Comment