Sunday, April 18, 2010

Liverpool Theme Cupcakes for Asfa




Oder dr Ain..opismateku...kali terakhir aku buat kek utk Ain..mase weddingnye...last year bulan baper ek?? bulan 10 kot...issh..memori kureng...mase tu aku buatkan die stacked cake 3 tengkat...now nih..Ain tgh tunggu nak melotop..at any time jer tu...heheh

mase Ain kate nak oder kek bola...ku kate udah penoh...alahai serba salah gak..sbb ari tu die bak kek barbie pon aku kate penoh gak & x dpt buat...aku pon agak2..ni untuk anak sedare die la kot....lps dah ejas2 balik schedule...ku kate boleh la....so deal..

mase aku tgh nak mendeco2 kek tu...mr chep jwp tipon..."..ya..saya..ha..kek bola??..ooo sy tak pasti tu..siapa.??.Faizal.??."..aku yg dengo samar2 ni pelik gak..sejak bile la mr chep aku tu ade jwb call pasal kek?? tak penah hayat rasenye...ker..terkene panggilan hangit Faizal Hot FM??...hahahah

la..ruper2nye..kek ni utk Faizal...opismate aku...tp ngoder tru Ain...aku tanya..apsal tak cakap...die kater ingat zai dah tau....

baru aku ingat..aku bg Ain no tipon Mr. Chep sbb senang nak koling2 mase nak pick-up kek...

ape2 pon..tima kasih byk2 Faizal...sudi oder ngan Zai...TQ Ain ..tlg uruskan..walopon udah temengah2 becakapnye...heheh..

harap bepuas hati ye...

No comments:

Post a Comment